یزدفردا: فرماندار راور گفت: بنا داریم در سال جدید با اتکا بر شعار دولت مردمی ایران قوی و در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم به سمت توسعه، تعالی و بالندگی شهرستان حرکت کنیم که در این راستا مشارکت همگان را نیاز داریم.

به گزارش یزدفردا: رضا عباسی اول اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور با اشاره به نامگذاری امسال به «جهش تولید با مشارکت مردم»، بر انسجام لازم دستگاه‌های اجرایی در جهت تحقق این شعار تاکید کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ با همت همه مسئولان و مردم پروژه‌های خوبی در شهرستان اجرا شد و در سال جدید نیز با برنامه‌ریزی مدون و مبتنی بر شعار سال به سمت تغییر، تحول و آبادانی به نفع مردم حرکت خواهیم کرد.

وی افزود: برای عملی شدن جهش تولید با مشارکت مردم باید جهش در ایده‌ها و افکار در راستای افزایش تولیدات در همه حوزه‌ها صورت بگیرد و شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر بخش باید مورد توجه تولیدکنندگان و دست اندرکاران فعال در این بخش باشد.

عباسی تصریح کرد: از مباحث تاثیرگذار و کلیدی در تحقق جهش تولید بحث شناخت و آگاهی از توانمندی‌هایی است که به صورت بالقوه در حوزه‌های مختلف وجود دارد و باید به صورت بالفعل درآید.

فرماندار راور گفت: راه حل رفع مشکلات، کار کردن علمی و با برنامه و مطالعه در آن بخش همراه با پشتکار است تا ضمن پشت سر گذاشتن دغدغه‌ها، در راستای تعالی جامعه گام برداریم.

وی افزود: بنا داریم در سال جدید با اتکا بر شعار دولت مردمی ایران قوی و در راستای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم به سمت توسعه، تعالی و بالندگی شهرستان حرکت کنیم که در این راستا مشارکت همگان را نیاز داریم.

عباسی با اشاره به اینکه با تکیه بر برنامه‌ریزی دقیق و مدون، استفاده درست از ظرفیت‌ها و مردمی سازی امور در جهت ایجاد گفتمان امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در جامعه گام برمی‌داریم، گفت: بنا داریم با تشکیل دبیرخانه تحقق شعار سال و برگزاری جلسات منظم و هفتگی کارگروه رشد اقتصادی، گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری، رفع موانع تولید، توانمندسازی روستاها و کارگروه صادرات شهرستان در جهت تحقق هرچه بهتر شعار سال حرکت کنیم.

فرماندار راور با اشاره به اینکه باز شدن پای مردم به تولید نیازمند باز شدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است، افزود: بدنبال حمایت از کارآفرینان، تغییر نگاه به سرمایه‌گذار و توجه بیشتر به تعاونی‌ها به ویژه فعال شدن تعاونی دهیاری هستیم.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از مشارکت مردم در جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای توسعه و اشتغال جوانان شهرستان، اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی شهرستان همگی مکلف به تسهیل امور هستند نه اینکه سرمایه‌گذار را درگیر بروکراسی اداری کنند.

عباسی با تاکید بر نبود هرگونه محدودیت برای سرمایه‌گذاری در شهرستان راور، ادامه داد: آنچه در اختیارات قانونی شهرستان است بی درنگ باید انجام پذیرد و خارج از اختیارات نیز حتما باید از سوی مدیران دستگاه‌ها به فرمانداری گزارش داده شده و با جدیت از ادارات کل پیگیری شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا